
Hangar 9 to producent modeli rc znany chyba wszystkich zaawansowanym modelarzom, a dodam że znany głównie dzięki wysokiej jakości wykonania samolotów posiadających oryginalny design. Jednym najnowszych samolotów rc od Hangar 9, jest akrobat 3D Inverza 33 od Quique Somenzini, przeznaczony pod silnik 30-35cc.
Na zamówienie naszego Klienta, model został złożony i kompletnie wyposażony w wysokiej jakości akcesoria rc, wykonano wszelkie niezbędne ustawienia oraz docieranie silnika DLE-35 RA. Teraz Inverza 33 z Hangar 9 czeka na dobrą pogodę do oblotu.
Również Twój samolot możemy złożyć i wyposażyć do lotu - skontaktuj się za nami 601-314-614 biuro@f3m.pl
Dobrze zapakowany samolot Inverza 33 dociera do nas. Rozpakowanie nowego modelu rc zawsze dostarcza ogromnych emocji !
Dokładne parametry modelu znajdują się również na opakowaniu.
Wszystkie części i załączone wyposażenie naszego nowego modelu rc, rozłożone już na podłodze naszej modelarni. Zawiasy są już wklejone, co oszczędza wiele pracy. Podwozie jest metalowe i ładnie polakierowane. Maska silnika i owiewki z włókna szklanego również już polakierowane.
Jeszcze rzut z boku. Rura skrzydeł i rura statecznika są węglowe, lekkie i mocne.
Zaglądamy do środka kadłuba, by zobaczyć mocną, z zarazem lekką konstrukcję. Mamy przygotowane otwory pod serwo przepustnicy i serwo do ssania. Kadłub posiada przygotowany kanał pod tłumik typu canister. Gotowe są już półki pod akcesoria rc i serwo kierunku. Prowadzenie rury skrzydeł wykonane z rury węglowej.
Kabina przyciemniana opatrzona wzmacniającą ramką drewnianą.
Model Inverza 33 został wyposażony w najnowszy silnik DLE35-RA z tylnym wydechem. Nowa edycja tych silników posiada gaźnik Walbro i nowe błyszczące odlewy. Śmigło Fiala 20x8.
Elektronika w modelu ma zapewniać dobrą wydajność do operowania sterami, dużą szybkość ich działania i zabezpieczać płatowiec przed ewentualnymi awariami zasilania. Z tego względu na zasilanie serw i odbiornika zastosowano dwa pakiety LiIon 7,4V o pojemności 3400mAh każdy, w podłączeniu do managera zasilania Powerbox Sensor. Obydwa akumulatory podłączone do Powerboxa jednocześnie zasilają odbiornik i serwa, przez co wydajność prądowa układu jest podwójna. Do zasilania zapłonu zastosowano taki sam pakiet LiIon oraz radiowy włącznik zapłonu Powerbox Spark Switch.
Na zdjęciu poniżej komplet wyposażenia.
Serwa w modelu rc do 3D powinny mieć odpowiednią siłę oraz szybkość, by sprawnie poruszały dużymi sterami. Zastosowano serwa Hitec HS 5645MG cyfrowe o metalowych zębatkach na wszystkie stery oraz analogowe Hitec HS 645MG na przepustnicę.
Silnik już zamontowany w modelu, a popychacz przepustnicy został zakończony przez Ball connector. To bezpieczne złącze z wysokiej jakości nylonu, jest dedykowane do takiego połączenia. Można je rozpiąć, gdy trzeba będzie zmienić kąty ustawienia silnika, a do precyzyjnej akrobacji, może być taka potrzeba nawet kilka razy.
Jeszcze jedno zdjęcie silnika DLE35-RA modelu Inverza 33. W karterze silnika jest pomocna przelotka, służąca do poprowadzenia popychacza dźwigni ssania do przodu. To dla tych, którzy wybierają tradycyjne rozwiązanie obsługi ssania, a nie serwo.
Całość wyposażenia dobrze mieści się na przygotowanych przez producenta półkach, a wyważenie modelu z silnikiem DLE35-RA jest optymalne.
Docieranie silnika jest przede wszystkim procesem wzajemnego dopasowania się części nowego motoru, ale to również dobry test wszystkich zamontowanych podzespołów w modelu rc. Po pierwszych uruchomieniach silnika, warto zrobić przegląd "zerowy" samolotu sprawdzając wszystkie połączenia śrubowe i elektryczne. Pamiętamy też o ponownym dokręceniu drewnianego śmigła. Docieranie silnika w modelu, zawsze należy wykonywać z zamontowanymi skrzydłami, statecznikami i podłączonymi serwomechanizmami.
Wstępnie dotarty silnik dalej będzie docierany już w locie. Pogoda coraz bardziej lotna, więc lada dzień Inverza będzie już w powietrzu, co zapewne pokażemy na blogu.
Zachęcamy do pozostawienia komentarza lub zapytania. Chętnie odpowiemy, Jakub Kowalski
Również Twój samolot możemy złożyć i wyposażyć do lotu - skontaktuj się za nami 601-314-614 biuro@f3m.pl