Zamówione towary ze statusem "dostępny" w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub potwierdzeniu wpłaty od Dotpay.
Zamówione towary ze statusem "dostępny" w przypadku płatności za pobraniem wysyłamy po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia przez Klienta. W przypadku braku możliwości takiego kontaktu, wysyłka zostanie wstrzymana.
Przesyłki dostarczają firmy kurierskie, przeważnie DHL, a czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Uwaga! W przypadku płatności ratalnej czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.