Piper Cub J-3 ARF w skali 1:4 rozpiętość 2540mm
Piper Cub J-3 ARF w skali 1:4 rozpiętość 2540mm pod silnik benzynowy 35cc. Model wykonany w fabryce produkującej również samoloty dla Hangar 9. W zestawie znajdują się elementy wyposażenia jak, duże koła, podwozie z grubego drutu ok. 6mm amortyzowane sprężynami, dźwignie, szybki kabiny.
-
WysyłkaProdukt jest w naszym sklepie. Wysyłka termin poniżej
-
W sklepieIlość produktu w naszym sklepie0 szt.
-
Dostawa od:Minimalny koszt dostawy 1 szt. tego produktu.
Kurier DPD: 29,00 zł29,00 zł
-
Bezpłatna dostawa dotyczy przesyłek DHL i Paczkomaty od 399zł. Nie dotyczy płyt piankowych i balsyDostawa płatna
-
Zakupione w sklepie internetowym produkty można zwrócić w terminie 14 dni od doręczenia bez podawania przyczyny.14 dni
na zwrot lub wymianę -
Zaufało nam > 15 tys. Klientów
- 100% Klientów poleca F3M w Google Opinie Konsumenckie Zakupy Bardzo Dobre 4,9(5)
- Oferujemy oryginalne wysokiej jakości produkty najlepszych firm z gwarancją producenta lub dystrybutora
- Współpracujemy z portalem Przelewy24 - bezpieczne i szybkie płatności online
- Dane osobowe są odpowiedno zabezpieczone podczas przesyłania certyfikatem SSL
Bezpieczne
zakupy
Szczegóły produktu
Piper Cub J-3 ARF w skali 1:4 rozpiętość 2547 mm pod silnik benzynowy 35cc. Model wykonany w fabryce produkującej również samoloty dla Hangar 9. W zestawie znajdują się elementy wyposażenia jak, duże koła, podwozie z grubego drutu ok. 6mm amortyzowane sprężynami, dźwignie, szybki kabiny.
Skrzydło łączone rurą aluminiową. Model pokryty wysokiej jakości folią, a zawiasy w skrzydłach są już obsadzone i przygotowane do wklejenia. Jak pokazane na zdjęciu, w masce dobrze mieści się silnik DLE-35RA, do nabycia oddzielnie w naszym sklepie.
Parametry modelu:
- Rozpiętość 2547mm
- Długość 1676mm
- Masa do lotu ok. 5500g
Model jest prawie wykończony, złożenie będzie bardzo szybkie. Zawiasy sterów są wsunięte w
wyfrezowane rowki, przygotowane do instalacji są również lotki. Na prawej stronie kadłuba znajdują się otwierane drzwi i okno, co ułatwia dostęp do wyposażenia. Koła mają pełne ogumienie, podwozie zespawane z drutu stalowego. Resorowana duralowa płoza ogonowa z kółkiem, usterzenie jest wzmocnione drutami dla większej sztywności. Podwozie główne ma makietową osłonę wraz jest resorowane, jak w oryginale.