Mini Tachometr - elektroniczny obrotomierz
Mini Tachometr - elektroniczny obrotomierz do układów zapłonowych DLE oraz RcExel.
Urządzenie nnie wymaga dodatkowego zasilania. Nowe moduły zapłonowe posiadają oddzielne wyjście do tachometru, w starszych modułach należy zastosować kabel Y załączony w zestawie.
-
WysyłkaProdukt jest w naszym sklepie. Wysyłka termin poniżej
-
W sklepieIlość produktu w naszym sklepie3 szt.
-
Dostawa od:Minimalny koszt dostawy 1 szt. tego produktu.
Paczkomaty: 15,90 złKurier DHL: od 17.90 zł15,90 zł
-
Bezpłatna dostawa dotyczy przesyłek DHL i Paczkomaty od 399zł. Nie dotyczy płyt piankowych i balsyDarmowa dostawa od 399 zł
-
Zakupione w sklepie internetowym produkty można zwrócić w terminie 14 dni od doręczenia bez podawania przyczyny.14 dni
na zwrot lub wymianę -
Zaufało nam > 15 tys. Klientów
- 100% Klientów poleca F3M w Google Opinie Konsumenckie Zakupy Bardzo Dobre 4,9(5)
- Oferujemy oryginalne wysokiej jakości produkty najlepszych firm z gwarancją producenta lub dystrybutora
- Współpracujemy z portalem Przelewy24 - bezpieczne i szybkie płatności online
- Dane osobowe są odpowiedno zabezpieczone podczas przesyłania certyfikatem SSL
Bezpieczne
zakupy
Szczegóły produktu
Mini Tachometr - elektroniczny obrotomierz do układów zapłonowych DLE oraz RcExel.
Urządzenie nnie wymaga dodatkowego zasilania.Nowe moduły zapłonowe posiadają oddzielne wyjście do tachometru, w starszych modułach należy zastosować kabel Y załączony w zestawie.
Obrotomierz to jedno z nieodzownych narzędzi pilota. Dzięki takim pomiarom możemy dobrze dobrać śmigło, ocenić sprawność układu wydechowego i precyzyjnie ustawić wolne obroty. Możemy tez uchronić nasz silnik przed zbyt wysokimi obrotami i w konsekwencji jego zniszczeniem.
Parametry
- Napięcie zasilania 3.5V -8.4V
- Pobór prądu 25mA-60mA
- Zakres pomiaru do 30000rpm
- Wyświetlany wynik ponozyć x10
- Wymiary 41mm L*17mm W*12mm H
- Wymiary wyświetlacza 30mm L*15mm H
- Waga 8.5g(0.3OZ)
Instrukcja obsługi !
- Jeśli aparat zapłonowy posiada dodatkowe wyjście na tachometr, upewnij się ,że podłączasz się do właściwego przewodu.
- W starszych aparatach zastosuj kabel Y i włącz go do przewodu czujnika hallotronowego. Do trójnika podłącz tachometr. Zabezpiecz złącza przed rozłączeniem
- Nie zbliżaj tachometru do przewodu wysokiego napięcia lub odbiornika (min 30 cm)
- Nie stosuj złącza Y podczas lotu. Używaj oryginalnego podłączenia sensora z modułem zapłonu podczas lotu.
- Urządzenie może nie współpracować z modułami zapłonu innych producetów